Πέρασε κιόλας ένας μήνας

Σαν χτες φαντάζει η μέρα που πήγαμε στο μαιευτήριο για να γεννηθεί το ανθρωπάκι που έχει γεμίσει τη ζωή μας.

Είναι πράγματι ένας απίστευτος συνδυασμός από γελάκια και βλέμματα που σε αιχμαλωτίζουν. Πρόκειται για ένα μπομπιράκι που ξέρει να ζητάει ό,τι θέλει και να το διεκδικεί επίμονα (όπως πρέπει). Βέβαια αν αυτές οι απαιτήσεις είναι βραδινές μας ακούει όλη η πολυκατοικία:)

Πριν ένα μήνα αν μου έλεγαν ότι θα υπάρχει χρόνος να κοιμάμαι έστω και λίγο μετά από κάποιες μέρες μου φαινόταν παραμύθι. Κι όμως τελικά όλα βρίσκουν το δρόμο τους.

Μπορεί να ήταν δύσκολος αυτός ο μήνας αλλά μου έμαθε τόσα πολλά και με γέμισε τόσο πολύ που πιστεύω ότι είναι ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί και πράγματι θα το έκανα πιο πριν αν ήξερα πόσο πολύ σε γεμίζει ένα παιδί και ιδιαίτερα με τον άνθρωπο που αγαπάς.

Σε κάποιο άλλο διάλειμμα από τις γλυκές «απαιτήσεις» του μπεμπάκου θα τα ξαναπούμε.

Φιλιά σε όλους.

Τη φωτογραφία αυτή την τράβηξα στις περσινές διακοπές στην Κέρκυρα. Συγκεκριμένα είναι στην Παλαιοκαστρίτσα από ψηλά.

4 thoughts on “Πέρασε κιόλας ένας μήνας

  1. Έχεις δίκιο γλυκιά μανούλα
    Μου θυμίζεις τα δικά μου.
    Να το χαρείς όσο μπορείς τώρα
    Είναι μοναδικές στιγμές
    και ανεπανάληπτες.

    Καλό μήνα με φιλί
    και για τους δυο σας !

  2. Φιλί μεγάλο στο μετώπο του!
    κι ένα Καλοκαιρινό για σένα μανούλα

    Να χαίρεσαι την κάθε του στιγμή ωσαν πρώτη,κι έχει πολλές ακόμη θα δείς!

    Καλή σου συνέχεια
    Μεγάλη Καλημέρα

  3. @ζαφορά
    Να είσαι καλά ζαφορά μου.
    Είναι απίστευτο αλλά μετά από τόοοοοσο καιρό τώρα ξαναμπαίνω στο μπλογκ. Ο μπέμπάκος έχει κλέψει όλο τον ελεύθερο και μη χρόνο μου.
    Φιλιά πολλά

    @mist
    Να είσαι καλά mist μου.
    Πολλά φιλιά και από εμένα αν και καθυστερημένα πολύ.
    Όλα είναι στιγμές ανεπανάληπτες αλλά πάνω από όλα είναι το γέλιο του που τώρα έχει και ήχο:)
    Φιλιά πολλά

    @Anna
    Καλά ότι είναι κούκλος δεν το συζητάμε καθόλου.
    Φιλιά πολλά

Σχολιάστε